Vecka 7

Nu är det runt 2 veckor kvar tills jag ska ha valpar...och gud vad jobbigt det börjar bli med att ha en sån stor mage är nu 90 cm runtom:O allt är jobbigt just nu men ibland får jag energi och tar men en ordentlig lekvända:)

Matte har nu börjat att känna mina bebisar röra sig i min mage..hon tycker det är mysigt att känna  på min mage...lika så husse:p menjag slänger ju uppp magen åt dom så dom ska känna för det är skönt och mysigt att bli kliad där:)

Nu i vecka blev min valplåda klar ruktigt fin blev den faktist:) jag blev impad över att matte och husse klarade av att bygga den helt själva:) stor applåd till dom:)

Nä nu ska jag villa för det är jobbigt att vara dräktig:P

kram

( Jag dräktig i vecka 7 )
( jag dräktig i vecka 7 )

Kommentarer
Postat av: EmoSasuke

Oj, vad tjock du blivit Jana! :)



Längtar tills bebisarna ploppar ut! :D



Hälsa matte och husse! :)

Kanske hälsar på nu nån dag. :)



Puss och kram!:)



//EmoSasuke

2010-03-28 @ 00:23:10
URL: http://emosasuke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0