Ultraljud!

Nu är Jag bekräftat dräktig:)

Så nu blir det nog valpar om precis en månad :)
Matte längtar så...hon började att gråta under ultraljudet när hon fick se miina och Fabbes bebisar:P vilken tokig matte jag har...haha...men sen blev det ju intressant så jag böjde huvudet lite och tittade lite själv på skärmen...
Gud vad jag längtar tills ni kommer ut så jag får träffa er och sköta om er:)

Sen när vi kom hen så fick jag veta av matte at jag måste ducha av min mage för att vetrinären sa så:(
Tycker inte om duchen men nu är det gjort och jag ligger och mysser i soffan med husse:) riktigt varmt och myssigt kan jag säga:)

Nu i helgen ska nog matte och husse bygga färdigt min valplåda och montera in den i köket så att jag kan vänja mig vid den:)

nä nu ska jag villa lite jag är alldeles slut efter dagen.

Kramar på er alla:)


(Här är en bild på mig ca 4-5 månader gammal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0