Flytt

Nu är det väldigt längesen jag skrev men jag har inte haft riktigt med tid:P

Nu har 3 valpar flyttat hemifrån och det är lilla Aga(Isa), Alrik(Lucky) och lilla Agnes:) har fått rapporter från det nya ägarna att det går jätte bra:)

Resterande flyttar på Onsdag, Torsdag och Lördag....Har nu bara en tik kvar som går att tinga och det är lilla Alva...henne skulle jag helst se att hon kommer till ett hem som tävla/tränna Lydnad/Apportering.

Hade ett väldigt åskväder här igår (mysigt) men det tyckte inte Gullan som bara satt och skakade hela tiden...Jana därimot sprang runt och lekte medans valparna sov:P

Nu har jag rapporterat lite hur det ser ut just nu:)

kramar Malin med djur!

Kommentarer
Postat av: Moa

Fan Malin! jag har tänkt på lilla Alva hela dagen. Vill bara ha henne mer och mer hela tiden. Tänker hur skönt och underbart det skulle vara men samtidigt hur körigt och opassande det är just nu. :/ Ska kolla med mamma nu i veckan hur mycket det skulle kosta att ha en liten vappe nu.

Hade jättetrevligt igår, ville inte åka hem från er :D

Kraaam.

2010-06-07 @ 21:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0