Söndag

Idag har jag och husse varit ute och gått en sväng bara han och jag det var jätte kul men det tyckte inte husse för jag skulle ju bara nossa hela tiden men det måste jag ju göra för det var ju så många nya lukter....sen har vi varit till mattes mormor och morfar idag och ätit lite middag det var gott:) men när vi skulle gå hem så var matte tvungen att schasa hem en hanhund som ville fria med mig och Gullan...men det fick han inte för på onsdag ska jag åka till Ljusdal och träffa han som är utvald pappa till mina valpar:) matte har även klippt klorna på mig idag och tränat lite vardags lydnad det var skoj att träna:)

Nä nu ska jag leka lite med gullan och gossa med husse och matte:)

Kram på er alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0