pust, vad jobbigt!

Gud vad jobbigt det är att vara dräktig! Allt käns jobbigt just nu...väcker till och med matte på nätterna för att det trycker lite på blåsan och för att jag är lite orolig:( men matte säger att det snart är över:)

 

Matte och husse kan nu både se och känna hur mina bebisar rör sig:) I går kom valplådan in:) vad myssig den är, totalt älskar den:)

 

Idag har jag varit hem till mattes mamma och försökt leka lite med min kompis Lucky men jag orkade inte så länge:p sen så tog matte lite kort på oss som hon kanske ska lägga upp här sen:)

få se var det något mer jag skulle säga ....jo matte sover på golvet i köket för att hålla mig sälskap nu:) 

Och sen igår var det några trevliga typer här och hälsade på mig:) matte kallar dom för valpköpare...vet bara att det har något att göra med att jag är dräktig...

 

Nä nu ska jag gå ut och kvällskissa lite:)

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0