OjOjOj

Nu var det ett tag sen jag skrev men jag har haft fullt upp med valparna, men nu tar jag mig tid och uppdatera bloggen lite.

Första veckan har gått jätte bra:) dom har ökat i vikt mina småttingar:) Matte var och handlade lite i fredags med gammel matte dom kom hem med lite godis åt mig och mjölkersätting åt valparna utifall det kan behövas. Sen hade dom köpt lite saker som valpköparna får med sig hem när valparna flyttat om ca 7 veckor:P

Nu har äntligen matte varit duktig nog att sicka in en kennelnamns annsökan så vi får hålla tummarna att det går vägen:)

Nu lär jag mata mina små. Hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Annelie Gruvberg

Vad söta de är!!

2010-04-23 @ 20:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0